keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Pitkästä aikaa :)

Ny on ollu täs välii jonkun verran kun oon viimeks kirjotellu tänne mtn... Mut jos mä vähän taas kirjoittelisin vaik ei oo kukaan käynnykkään lukees tätä... No ihan kuin vaan... Valinta on tietty teidän.. Mut joo.. Ny jos mä vähän jutustelisin tatuoinneist.. Mul on itellään tatuointeja jotkut on vaan kesken eräisiä mut voisin vaik kuvii tänne laittaa jossain kohtaa niistä.. Tai laitampa ny muutaman  :)

Tämä on sitten jo ihan aito kuva ja taisi olla niistä se kolmas. Tämän on on tehnyt mulle mun yksi ihana ystävä ja varsinkin hän "rakastaa" näitä mun tosi helppoja tatuointi ideoita. Yksi syy miksi mulla on tämän lisäksi toinen susi tatuointi on, että olen ikäänkuin haksahtanut susiin ja mua on aina kiehtonu suden elämä ym. (selitän sit joskus tarkemmin) Haluaisin ottaa myöskin lisää susi aiheisia tatuointeja jossain vaiheessa.
tässä on sitten tämä peittotatuointi jonka ale kätkeytyy se ensimmäin bodytattoo. vielä sen aika selkeesti sieltä erottaa mutta sitten kun tämän peittotatuoinnin saa tehtyä valmiiksi niin se häviää sinne todella hyvin... tämä on todellakin vielä keskeneräinen tämä kuva mutta kunhan sen valmiiksi saa niin laitan sitten päivitettyjä kuvia :) Laitan myöhemmin loput tatuointini tänne.


sain viime kesänä tehtyä aidoksi tämän kuvan :) silloin kun tämän otin niin mulla oli jo yksi bodytattoo tehtynä mutta sen esimmäisen kuvan olen sittemmin peittänyt uudella kuvalla, joka on vielä keskeneränen. Bodytattoo on hyvä niille, jotka ei oo varmoja, että ei haluu aitoa kuvaa ottaa tosin niissäkin on muistettava kuitenkin suhtautua sitten ettei ne haalistukkaan pois.


mut ny mä lopettelen tält erää... :) Palaillaan :)

























































































































































.




.


Ei kommentteja: