maanantai 31. tammikuuta 2011

Muutos on hyvästä...

Aattelin taas palailla... Mä en oo ikinä oikein ollu kiinnostunu mistään laukuista ym. sanotaanko pinnallisista asioista.. Ei mua haitannu kamalasti mitä mul oli päällä tai oliko kynnet kuosis ja hiukset hyvin. Ny kuitenkin kun on tullu lakattua kynsiä ja pukeuduttu kun ihmiset niin on huomannu et mul on ollu ihan väärä asenne tähän hommaan.

Mitä sitten vaik laittaiskin itseään kunhan se vaan on susta itsestäs kiinni. Ei sun kannatta tehdä sitä sen takia esim. et kun muutkin tekee... Se  kaikki laittautuminen pitää olla mukavaa sun oman itses takia ja sit et kun sä haluut näyttää "ihmiselle". Mä oon sen meinaan huomannu et kun siitä ei tee mtn pakkopullaa niin se on ihan mukavaa laittaa jotain "normaalia" vaatetta kun aina hiihtää jossain kulahtaneissa gollecehousuissa tai sit vaihtoehtosesti verkkareis.

 Toki mäkin on käytännön takia pukeutunu niihin koska mul on kuitenkin kaks koiraa, joita on lenkille vietävä joten tuntuu hieman kornilta painella jossain farkuis lenkillä varsinkin kun aamulenkki meil on aina pidempi kuin esim sitten iltasella.

Pieni lenkki on ihan ok mennä jossain farkuis mut ne ei kuitenkaan mun mielestä sovi varsinaiseen reippaaseen lenkkeilyyn. Mun pitää ny vissiin enemmän  kuvailla kaikkee ja laittaa sit tänne. Luultavasti niit kuviikin olis ihan kiva katella vai mitä?

Lisäks mä aattelin et voisin esitellä noit mun kynslakkoi ja ottaa ns. käsikuvia :) Nyt kun sais ostella lisää kivoja lakkoja niin vois kynsiäkin taiteilla erinäkösiä :) Tosi paljon on noita kynsiblogeja mut tää mun oma ei ole pelkästään vaan kynsille niinkuin moni muu blogi on keskittynyt tiettyihin aiheisiin pelkästään. Mut koska mä tykkään tehdä erilaisia juttuja kuten. pohdintoja, ajatuksen ilmaisua ym. niin en voisi keskittyä vaan yhteen asiaan :D

 Mutta palaillaan.. Otan kameran käteeni ja alan räpsiä kuvia :)

Ei kommentteja: