maanantai 17. tammikuuta 2011

Loput tatuoinnit mitä mulla vielä on

Laitampa nyt loput kuvat tatulaatioista mitä mulla tällä hetkellä on, missä on viel fiksattavaa kunhan saan vaan tekijäni tekemään ne loppuun :) Mutta tästä se lähtee.. Laitan taas kuviin tekstit :) Kerron niistä jotain lisää sitten :) Muistakaa kuitenkin ettei nämä kaikki ole valmiita... Seassa on varmaan ainakin yksi keskeneräinen :)




Tämä lohikäärme tatuointi on vasemmassa kädessä :) Tässä on ideana kaksi eri kuvaa, jotka on yhdistettynä yhteen ja samaan kuvaan. Tällä kuvalla on oikeastaan usea eri merkitys mut ehkä niist joskus myöhemmin sit lisää. Ne ehkä ansaitsee oman tekstinsä :)

Kummitytön nimen otin jalkapöytään. Muuten en mitään nimi tatuointi voisi edes harkita mutta tämän tiedän, että kummityttö minulla tulee aina olemaan. Nimitatuointi ei muuten tulisikaan omasta mielestäni muuten kuuloonkaan ottaa :)
Lohikäärme tribaali on mulla ala selässä. Oikealla puolella. Mua jotenkin aina on lohikäärmeet kiehtonu joten miksi en ottaisi sellaista tatuoinniksi.
Tämä kuva oli ensimmäinen bodytattoo, joka on nyt peittetty toisella kuvalla. Vielähän tämä näkyy uuden kuvan alta koska se on pahasti keskeneräinen. Tämäkin haalistuu kyllä mutta melko hitaasti..
Tämä on oikeassa kädessä tämän kuvan otin eräästä fantasia kirjasta. Mistäs sen huomaa, että tykkään lohikäärmeistä. Muutama tatuointikin kun niistä on.. :) Tämä on ihan tatuointiliikkeessä otettu :) 

Tämä on sitten ensimmäin aito tatuointi, jonka otin oikean jalan "ulkopuolelle". Tarkottaen dragon spirit:tä :) Yksi aihe taaskin mistä tykkään very much :)

Tämä on todellakin sitten keskeneräinen ja edelleen tässä kuosissa. Tää on eräällä tapaa muistotatuointi mutta ei sen takia kylläkään otettu... Mä en jotenkaan itse henk.koht. ymmäärä moisia muisto tatuointeja mut jos se on ihmisen oma halu ottaa niin en mä ainakaan kiellä ottamasta ja jos se helpottaa ihmisen tuskaa niin jokainen saa omalle iholleen ottaa minkä parhaimmaksi katsoo :)


Mut ny on loputkin kuvat laitettu ja kyllä niitä luultavasti lisääkin tulee :) Viimeistään sitten kun kaikki kuvat on valmiita :) Nyt niihin ei ole oikein mtn lisättävää.. Mut palaillaan taas uusin aihein jossain vaiheessa :)




 

Ei kommentteja: