tiistai 28. joulukuuta 2010

Seuraavia pohdintoja:)

Palasin asiaan pikemmin kuin osasin odottaa..

Miten oma koti voi tuntuu niin hyvältä pitkän ajan jälkeen... Tuntuu et ny mä voin oikeesti vast niinkuin relata kaikesta... Kukaan ei tuu sulle sanoo mikä on päivän ohjelma, mitä sun kuuluis tehdä. Mä oikeesti nautin yksinolosta... Ehkä syy on myös se et mä oon ollu pitkään ns. yksin. Onhan mul koirat joo mut siis silleen suhteellisen yksinään on elelly.. :) Mut en mä valita koska ehkä se on osittain ollu mun omakin valinta. Mä oon ehkä ny jos koskaan enemmän oma itseni kun oon yksinäni... Joskus sit toivoo et joku tulis käymään mut kun tietää ettei kukaan tuu niin on sekin ihan hyvä.

Ehkä mul virtaa paremmin ajatuksetkin kun on itekseen.. Pystyy paremmin pysähtyy miettii kaikenlaisia ajatuksia.. Joten ehkä tästä voi vaan seurata hyvää :) Tosin ny on pahempiakin puolia sinäänsä.. Huomaa miten miten paljon on kotonakin tehtävää mut ainakaan ei käy aika pitkäks.. Mä taidan ny lopetella tähän tältä päivältä... Ehkä mä laitan tänne jossain vaiheessa niitäkin ajatuksia joita mul on joskus ollu, joita oon joskus rustaillu... :) Katsotaan mitä tulee :) Mut palaillaan asiaan :)

Ei kommentteja: