sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Viime aikaisia kynsiä

Oikein hyvää äitien päivää kaikille :) Nyt on unohtunut tehdä postauksia, johon on 2 syytä 1) minulla ei ole ollu juuri asiaa 2) nuo lätkän mm-kisat on sekoittanut pakan totaallisesti. Olen kynsiä kyllä tehnyt ja aijon nyt esitellä niitä seuraavaksi. Lätkän vuosi esittelyssä saattaa olla aika paljon sini valkoista teemaa, jotka olen siis tehnyt aina kun suomen pelejä on tullut :) Pahoittelen siis tylsyys astetta :) Sen takia ajattelinkin nyt julkaista läjän kynsikuvia koska olen laiminlöynnyt  blogia taas mennen tullen ja väli ajoin. Jospa se tästä taas paranisi :) Let´s live in hope. Huomaatte kyllä eron mitkä on suomen pelien aikaan tehty :D

Pohjalakkana oli CG-secret Peri-wink-le ja lorelei´s tiara

Tiara 2 kerrosta ja peri-wink-leä 1 kerros.

Kärjissä color clubin jingle jangle



Kärjissä CG- Rodeo Fanatic

Kärjissä CG-Peachy Keen ja nimettömässä Lemon Fizz

My Little Pony-water decalsit löysin ebay:stä


Pohjalakkana 1 kerros CG-Temptation Carnation ja kärjissä 2 kerrosta CG-keep calm, paint on



Sellaisia kynsiä minä olen puuhaillut tässä :) Mikä on teidän suosikkinne? Olen tosissaan yrittänyt löytää noita my little pony kynsijuttuja kaikista suomen kynsikaupoista mutta ebay oli vastaus viimein rukouksiini :D Kummityttö ainakin fanittaa poneja kovasti joten tästä muodostui yhteinen kiinnostus. Minä laitan ponit kynsiin ja tyttö saa kertoa, että mitäs poneja kummin kynsistä löytyypi :)

Ei kommentteja: