perjantai 31. toukokuuta 2013

Kynsien päivitystä

Kun en eilen kerennyt postausta tekemään teen sen tänään :) Ystäväiseni huolsi geelini tuossa menneellä viikonlopulla ja samalla lyhennettiin kynsien mittaa n. puolella siitä mitä ne olivat jo kasvaneet. Kuten varmaan huomasitte. Päivitin samalla tuota blogin ulkoasua :) Minä olen nopea kyllästymään samoihin taustoihin :D Laitan nyt pari erilaisia kynsien koristelu kuvia mitä minulla on tässä ollut. Laitan ne perinteisesti tuonne loppuun. Nyt mun on kuitenkin purnattava eräistä asioista jälleen kerran :D Saan varmaan vihat päälleni tämän jälkeen ja huom. Nämä perustuvat ihan OMIIN mielipiteisiin painosanalla omiin. Nyt kun seurailen noita kynsiblogeja aika paljon olen huomannut, että niissä ei ole mtn uutta mitä haluaisin mahdollisesti kokeilla myös itse. Suuresti olen kunnioittanut Sonnea, jolla on ollut mitä hienompia uusia koristelu tyylejä jos tuo olisi oikea termi. Mutta nyt. Mitä on tapahtunut? Ja ennenkun mielessänne käy, että ethän säkään oo tehny mtn merkittäviä. Niin säästäkää nämä kommentit ihan suosiolla. Kuten olen sanonut tässäkin haen inspiraatiota ja uusia juttuja omille kynsilleni ja mitä erilaisia koristetyylejä voidaan enää puhua, että olen itse keksinyt. En minä ole väittänyt mtn omiksi ideoiksi. Blogin nimikin tulee pääsääntöisesti siitä mitä ajatuksia tai mielipiteitä itse kirjoitan. Kynsien koristelusta en viitsi moista edes väittää. Mutta siis tämä on todellakin avautuminen. Mua ei hirveästi kiinnosta blogit jotka tekevät swatcheja pelkästään. Yksi asia myös mitä monessa blogissa mitä seuraan  on ,että monet laittavat samasta miitistä ne samat kuvat mitkä on muillakin ja se on turhauttavaa silloin selata blogeja, joissa on samat kuvat. Joten pliis ottakaa omia erilaisia kuvia. Seuraava asia liittyy myöskin samoihin kuviin eli livboxit. Mä en edes selaa niitä loppuun, jos olen jo nähnyt kyseiset tuotteet viisi kertaa. Mulla on joo ihan pirusti china glazen lakkoja mutta mä en kuitenkaan korosta niiden erinomaisuutta kuinka ei ole olemassakaan muuta hyvää kuin vain ja ainoastaan ne lakat. Koska mä tiedän, että ne ei oo niin pirun ihmeellisiä. Tykkään muistakin merkeistä enkä vanno vain ja ainoastaan yhden lakan nimeen vaikka saatan paljon käyttää jotain tiettyä merkkiä. Ja jos nyt tulee vihaisia kommenteja tämän julkaisun yhteydessä niin so what? Ihmisellä kun on oikeus mielipiteisiinsä eikä niistä kannata alkaa väittelemään sen suuremmin. Minä jaksan väitellä kyllä asioista mutta tässä kohtaa näen sen olevan turhaa. Aijon siis edelleen näitä blogeja selata mutta mun oli vain pakko purkaa tämä turhautuneisuus jonnekin :) Haluan kuitenkin korostaa edelleen arvostavani niin Sonnea kuin muitakin blogeja :) Vaikka teksti antaa ymmärtää jotakin muuta. Kuitenkin blogia tehdään itselleen, jolloin sisällöstä vastaa itse ja ne asiat mitkä itseään kiinnostaa tai minkälaista blogia haluaa tuottaa/tehdä :)  Kiitos ja anteeks. Kynsikuviin. Eli tunnelman kevennys :D




Kaipaa hieman harjoitusta nämä kukkien teko.
Nauttikaa viikonlopusta :) Palailemme ensiviikolla asiaan. Minulla on touhu viikonloppu tiedossa kun näemme vanhojen luokkakavereiden kanssa piiiitkästä aikaa :)

Ei kommentteja: