sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Ei todellakaan viimeiset...

Moikka moi :) Otsikko sen takia, että nyt minäkin kokeilin tehdä inka kynnet itselleni. Olen kyllä katsellut videoita youtubesta miten ne tehdään mutta minäpä päätin tehdä moiset koristelakoilla. Pohjalakkana minulla oli China Glaze- Keep calm, paint on- ja Nimettömässä minulla oli China Glaze-Hang ten toes-. Keep calm:ia minulla oli 2 kerrosta ja Hang ten toes:ia kolme. Laitoin lisäksi ten toesin päälle China Glaze -material girl- lakkaa kärkeen. Sulan pohjan tein mustalla koristelakalla ja päälle lisäsin valkoista koristelakkaa sekä sulan päälle, että inka kuvion päälle laitoin Gina Tricot -space queen- lakkaa. Inka kuvioon käytin neon vihreää, neon pinkkiä sekä valkoista koristelakkaa. En rajannut kuviota millään lailla ja minä tykkäsin kyllä kynsistä ja aijon vielä kokeilla tätä uudemman kerran :) Tuli vaan mieleeni, että haluaisitteko te jatkossa nähdä lakka ym. muita kuvia mitä olen milloinkin käyttänyt? Selventäisikö se hieman? Olen muutamiin kuviin kyllä niitä aina välillä laittanutkin. Pitemmittä puheitta kynsikuviin :) 

Kuvat on otettu sisällä. Ihan ei pääse space queen kunnolla esiin näissä.


Palailemme uuden postauksen kera sitten niin tuota tiistaina :)

1 kommentti:

Eve kirjoitti...

Ihanan värikkäät! <3

Sulle olis muuten haaste meikäläisen blogissa :)