lauantai 2. helmikuuta 2013

varhais vanha

Kun aina puhutaan varhais teinistä niin minäpä halusin kirjoittaa varhais vanhuudesta. Itse myönnän olevani ehkä enenmmänkin tälläinen kun, että olisin ollut ikinä varhais teini.

 Tarkoitan varhais vanhalla sitä, että henkinen ikä on vanhempi kuin fyysinen. okei itse täytän maaliskuussa 29 vuottaa etten siinä mielessä olekkaan vanha (ehkä?)

 Mutta tarkoitan siis sitä, että kun vaikka teininä on tehnyt pitkälti ihan samalla lailla niin tässä iässä musta tuntuu, että ne samat asiat ärsyttää mua itseäni ihan sikana. No niinkuin esim.  pyörätiellä nuoret ei kylläkään väistä olkoon tie minkälainen hyvänsä ja he ajavat vierekkäin.

 Tai sitten yksi asia joka nyt ei liitty teineihin millään tavalla. Niinkuin kaupassa käynti ja nyt en tarkoita ruokakauppaa vaikka sanottavaa olisi siitäkin mutta ehkä siitä sitten enemmän joskus muulloin. Puhun nyt vaatekaupasta tai sisustusliikkeestä ym vastaavista. Mikä helvetti siinä on, että kierettään samaa kauppaa tai monta eri kauppaa tuntitolkulla ympäri ja tsekkaillaan vaatteita, joskus jopa ostetaan. Miksei voi vaan mennä kauppaan ostaa sitä mikä on ollu mielessä siis, että sen on jo päättäny mitä ostaa. Kun pitää kiertää ja kaartaa moneen otteeseen. Anteeks kamalast. Ehkä mä meen sitten väärällä mielentilalla sinne kauppaan. Ainut poikkeus mikä tässä saattaa mulla päteä miksi kierrän moneen otteeseen ovat kynsilakat ja jos en todellakaan ole päättäny sillä sekunnilla että tän mä tarviin. Ilman tätä rättiä en voi elää :D 

Tää teksti ei kyllä liity ollenkaan siihen miten mä ensin tän fundeerasin kirjottavani mut lyhyestä virsi kaunis. Mulla on tosin yksi toinenkin aihe odottamassa mutta en halua läntätä samalla päivälle kaikkea. Jospa joku päivä tässä saisin laitettua  vaihteeksi uusia kynsilakkoja, joita oon tilannu ja sitten kynsikuvia, joita on tullu napsittua.

Taas juttuja asian vierestä :D
 

Ei kommentteja: