sunnuntai 3. helmikuuta 2013

lakkojen haalintaa

Ajattelin, että chinat ansaitsevat oman postauksensa ja laitan muut kutakuinkin samaan postaus läjään. ehkä ellen suurimmasta osasta tee omaa. Ja nyt paljastan teille salaisuuden kuinka monta lakkaa omistankaan tällä hetkellä.. 284 kpl ja siihen mahtuu jos jonkun moista lakkamerkkiä.
 Opeja mulla on vähän koska ne oon niin helvetillisen kalliita suomessa  ainakin, ettei niitä tule ostettua kun satunnaisesti joskus tai sitten alennuksesta. Se merkkisarja kasvaakin varmaan hitaasti mutta varmasti monella muullakin. aloin kuvata kynsilakka purkkeja, jolloin kameran akku päätti tyhjentyä. 
Aika pienen osan sain kuvattua. Yritän tuossa jatkaa tänään niiden kuvaamista. Minulle on tulossa transilta lisää chinoja niin tämä on varmaan pakko tehdä osissa. Kuvasin myöskin kynsilakka kiekkoja ja sitten säilytys laatikoston. Ei hätää.. Mulla on oikeastaan kahdessa eri paikassa noita lakkoja niin kaikkia merkkejä en pysty esittelemään purkeittain. En siis aijo laittaa kaikista pullo kuvaa.
 Tuo kaikki kynsilakkamäärä ei mahdu yhteen paikkaan säilytykseen. Minulla on robin hoodista ostettu laatikosto tässä mun vanhemmilla ja omassa kotona mulla on malmi. Joo kun muutkin niin minäkin.  voisin tähän laittaa vaikka kynsilakkailu kuvia koska luultavammin muuten en saa mitään tänään ulos postattua. niin siinä ehkä näkyy kuvien laadunkin parantuneen verrattuna aikasempiin. Joten pahoitteluni vielä ettei tämä ollut vielä ehkä niin mieleinen postaus.

lakkoina käytin: GOSH :grey mouse, CHINA GLAZE: ingrid, tantalize me, icicle ja Admire. Golden rose velvet ja max factor fantasy fire (joka ei näy kun sitä on ihan pienesti)

Lakkoina käytin CHINA GLAZE: admire, cowgirl up, gothic lolita ja foxy

Lakkoina käytin: CHINA GLAZE : admire, tantalize me, CLASSICS metallic ja  GOLDEN ROSE  velvet +koristelakkoja

Ei kommentteja: